Изпитвате ли дигитална зрителна умора?
Ако сте между 13 и 45 годишна възраст, и отговаряте с “ДА” на някои от посочените въпроси, лещите Sync III могат да бъдат от изключителна полза за Вас – за предотвратяване появата или облекчаване на симптомите на дигиталната зрителна умора.
Влиянието на дигиталните устройства върху зрението
Между смартфоните, компютрите, таблетите, телевизорите и други устройства, много хора прекарват средно 8 до 10 часа на ден, гледайки дигитални екрани*) или други обекти на близко разстояние. Това може да предизвика дигитална зрителна умора, чиито симптоми са замъглено зрение, раздразнени очи и главоболие, дори и след 2 часа употреба. Непрекъснатото прехвърляне на погледа между далечно и близко разстояние може дори да влоши допълнително зрението, тъй като очите нямат възможност да релаксират.
За щастие, има начин да облекчите тези симптоми.
Според скорошни проучвания честотата на оплаквания от болки в очите намалява в 84% от случаите, в които са носени лещи HOYA за подкрепа на акомодацията и 94.7% от потребителите са доволни от употребата на лещи HOYA за подкрепа на акомодацията***.
SYNC III помагат на очите да релаксират в съвременния дигитален свят
Как работят лещите SYNC III?
Sync III притежават оптична сила, отговаряща на предписанията за далечно виждане и подсилена зона за близко в долната част на лещата. Лекото повишаване на оптичната сила в подсилената зона помага на очите да релаксират и фокусират по-лесно, облекчава напрежението в очите и засилва зрителния комфорт по време на дейности на близо и употреба на дигитални устройства.
За кого?
- За хора между 13 и 45 годишна възраст прекарващи повече от 2 часа на ден пред дигиталните устройства или други дейности на близо;
- За хора изпитващи симптоми на дигитална зрителна умора;
- За хора, които искат да предпазят очите си от появата на дигитална зрителна умора;
Накратко, лещите SYNC III:
- Помагат за предотвратяване на появата или облекчават симптомите на дигиталната зрителна умора**;
- Подобряват зрителния комфорт в ежедневните дейности;
*CaptainCook Research. Digital behaviour and digital eye strain. Hoya, April 2017, the Netherlands and USA **Ang C., Dinevski D., Vlasak N., Kok A. Taking the strain. Optician. 05/2017, vol. 253, no. 6600, p. 25-28 ***Gosling T. Helping releive new visual demands. Optician 06/2017 , vol. 253, no. 6605, p. 23-24